În cinstea adevărului.

Această seară de sâmbătă m-a făcut să mă întreb oare ce înseamnă cu adevărat a fi un om puternic pentru ca eu sigur nu mă consider așa. Nu cred că am avut foarte multe ocazii să îmi arăt așa zisa “putere” a caracterului meu.
Cand ești mic, foarte mic, un copil a cărui lume se învârte numai in jurul familiei,desenelor animate, jucăriilor de prin camera si parcului de langa casa ta, tăria nu poate fi arătată mai mult decat prin strângerea de mana a parintelui tau si inghițirea lacrimilor in sec in momente de suferință. Fiind copil, totuși, nu ai nevoie de așa zisa “putere” pentru că tot ce se întâmplă in jurul tau e doar o iluzie creata de oamenii mari, o lume prea complicată pentru ființa mititică ce priveste incapabilă sa înțeleagă, o lume cu lucruri rele ce oricum vor fi rezolvate pe loc de zânele bune ce pot veni in orice moment. Cand ești mic nu ai nevoie de “putere” pentru că atunci lucrurile sunt foarte trecătoare.
Acum, simt că naivul copil fuge departe pana ce nu se mai vede, pana cand ceața il cuprinde si e dat dispărut de acasa. Acasă unde lucurile sunt la fel ca înainte, unde experiențe din trecut se repetă, dar copilul de demult e plecat și nu mai poate ignora tot ce se întâmplă.
In locul lui, nu e un om puternic pentru că puterea nu a existat niciodată si nu va exista.
Puterea e doar o mască, e doar un scut pus pe ochii rănitului pentru ca lacrimile acestuia să nu curgă, dar totuși acestea sa existe. Puterea e o linguriță ce își ia desertul din inima ta ,sau a mea.
Eu sunt înlocuitoarea acelui copil si mi-a venit rândul sa vad boala ce imi distruge ușor persoane din viața mea. Copilul vrea sa ignor, eu vreau să plâng, puterea nu există, iar unii își doresc ca viața să fie o iluzie.
Privesc neputincioasă, totuși privesc si trăiesc, iar asta mă face sa fiu vie in fața morții.

Irina Drăgulean.

Leave a Reply

