De acest Crăciun

Se zvonește ca vine Crăciunul.
Nu prea îmi vine să cred.
De obicei când merg pe stradă îmi place să mă uit în ochii oamenilor.Cred că acest fapt a devenit în timp un obicei de care nu mă mai pot desprinde.Pentru unii acest lucru pare deseori deranjant sau mai bine zis ciudat.
Prefera să îmi evite privirea ori să se uite înapoi cu un mare semn de întrebare.
Însă,pentru mine,este o adevărată plăcere nevinovată.
Acum,in preajma sărbătorilor,mă aștept ca oamenii din jur sa înțeleagă cu adevărat ce înseamnă fericirea neimpusă.Fericirea ca o mulțumire catre Dumnezeu.
Crăciunul nu înseamnă cadouri,dacă ele sunt alese si cumpărate in cea mai mare îmbulzeala ,în care sigur mulți oameni s-au lovit alergând după daruri pentru Nașterea Domnului.
Crăciunul nu este acea zi din an în care mănânci până ajungi la dezintoxicare fiindcă toată săptămâna ai ținut post.
Pentru că atunci când ma uit in ochii lor,in ochii oamenilor de pe stradă, vad disperare în loc de bucurie.Văd in magazine oameni ce se împing printre rafturi și pe la cozi,în loc să își arunce câte o privire sau un zâmbet călduros.Văd la volan oameni ce se claxonează și își vorbesc urât fiindcă se grăbesc să ajungă acasă la timp pentru a dărui cadourile luate.
De Crăciunul acesta,aș prefera în schimbul cadourilor un zâmbet sau o îmbrățișare.
Poate că nu costă cât un cadou extravagant,poate că durează mai puțin timp sa il dăruiești decât să stai la o coadă dintr-un supermarket.
Poate că nu e cel mai inventiv cadou,dar e tot ce imi poți lua cu adevarat.
Sărbători fericite ! ❤
Irina Drăgulean.

One thought on “De acest Crăciun

Leave a Reply

